ΜΙΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΣΤΗ ΓΗ

 





Αγαπητό μου ημερολόγιο,


  Άλλη μια συνηθισμένη μέρα στην παρακολούθηση της ανθρωπότητας. Και το χειρότερο είναι πως πρέπει να παραδόσω την εργασία μου σύντομα. Δεν ξέρω γιατί πρέπει να το υποστώ κι άλλο αυτό το πράγμα, είναι πραγματικό μαρτύριο. Δεν γίνεται και τίποτα συνταρακτικό δυστυχώς! Δεν πειράζει, άλλωστε μόλις παραδώσω την εργασία μου, θα τελειώσω με αυτό το μαρτύριο. Μαρτύριο σου λέω! Ευτυχώς που έχω εσένα αγαπητό μου ημερολόγιο, ώστε να γράφω αυτά που δεν χωρούν στην εργασία. Ναι, ξέρεις τι εννοώ, την ωμή αλήθεια. Πρέπει να βάζω αλάτι και πιπέρι στις εργασίες.Θα τελειώσει...Δεν θα τελειώσει; 

  Έχω κουραστεί να βλέπω το ίδιο μοτίβο παντού. Ούτε ένας κλυδωνισμός, μια τάση για αλλάγη, κάτι διαφορετικό ρε παιδί μου! Τίποτα. Μηδέν. Ειδικά τα τελευταία 2 χρόνια ήταν μια επανάληψη, από άλλες εποχές. Ναι σου λέω, οι πρωταγωνιστές αλλάζουν, η ουσία είναι η ίδια. Και ποια είναι αυτή; Πως η ανθρωπότητα είναι καταδικασμένη να επαναλαμβάνει τα ίδια λάθη. Απορώ με την φύση, την όμορφη τούτη Γη, πως και δεν τους έχει στείλει μια ώρα αρχίτερα! Χάνει την υπομονή της όμως, φαίνεται ξεκάθαρα. Δεν πάει άλλο. Την καταλαβαίνω να σου πω την αλήθεια μου. 

  Έχω κουραστεί να βλέπω την όμορφη Γη να καίγεται. Κλιματική αλλαγή το λένε οι άνθρωποι. Ναι, όπως και να το λένε, την καίνε. Και τσακώνονται κιόλας για το ποιος έχει την ευθύνη. Δεν μπορούν να συνεννοηθούν βρε ημερολόγιο σου λεω, λες και δεν είναι το σπίτι τους! Έχει μεγαλύτερη σημασία γι' αυτούς να δείξουν με το δάχτυλο τον υπεύθυνο, παρά να σώσουν το σπίτι τους. Και τι σπίτι, πανέμορφο. Τα έρημα ζωάκια δεν μπορούν να μιλήσουν, μήτε τα δέντρα, γιατί σίγουρα θα είχαν δώσει λύση προ πολλού. Ναι το πιστεύω ακράδαντα. Με στενοχωρούν έτσι όπως φέρονται, λες και θα ζήσουν για πάντα. Αχ άμοιρη Γη.

  Έχω κουραστεί να βλέπω τους ανθρώπους να κάνουν κακό χωρίς λόγο. Να σκοτώνονται μεταξύ τους, να βγάζουν απύθμενο μίσος χωρίς λόγο. Σου λέω, αυτοί νομίζουν ότι ζουν για πάντα, μα καλά δεν το βλέπουν; Μπροστά στην αιωνιότητα, έχουν λίγα χρόνια ζωής, σπαταλώντας την ώστε να κάνουν κακό. Να κάνουν την ζωή των άλλων χειρότερη! Και οι άλλοι απαντούν με τον ίδιο τρόπο! Τα ζωάκια τα εξαιρώ πάντως, το γράφω και στην εργασία μου. Η αλήθεια να λέγεται. Αυτά δίνουν το βουβό παράδειγμα με το βλέμμα τους, τον τρόπο τους και την νοημοσύνη τους. Επειδή δεν μιλάνε την ανθρώπινη γλώσσα; Ε και; Θόρυβος είναι γι' αυτά, όπως και για μένα.  Οι πράξεις μετράνε.

  Τα κάνουν όλα για το χρήμα και την υστεροφημία τους. Το θέμα είναι όμως πως δεν καταλαβαίνουν πως γυμνοί γεννιούνται και γυμνοί πεθαίνουν. Τι θα πάρουν μαζί τους ξέρεις; Τίποτα, μόνο την ψυχή τους. Και στα λίγα χρόνια που ζούν, κάνουν τα πάντα για να διαλύσουν το σπίτι τους και τον συνάνθρωπό τους! Δεν πάνε καλά. Ξέρεις κάτι βρε ημερολόγιο όμως; Δεν είναι πολλοί οι κακοί, απλά είναι πιο αποφασισμένοι. Χωρίς οίκτο, ενσυναίσθηση και καλοσύνη. Αλλά αυτό τους δίνει την ψευδαίσθηση της κυριαρχίας μωρέ και τα κάνουν μπάχαλο! Οι καλοί άνθρωποι δυστυχώς το υπομένουν όλο αυτό. Σου φαίνεται περίεργο έτσι; Κι όμως υπάρχουν και καλοί άνθρωποι, αλλά πνίγονται στην πορεία, στο ποτάμι της κακίας και της καταστροφής. Ένα μεγάλο μάθημα μου έδωσε η ανθρωπότητα για την εργασία μου να ξέρεις. Αν θέλεις πραγματικά να δεις τον πραγματικό χαρακτήρα ενός ανθρώπου, δώσε του εξουσία και χρήμα. Αυτό μεταξύ μας, δεν το αναφέρω στην εργασία μου, του βάζω λίγο αλατοπίπερο.

  Έχω κουραστεί να τους βλέπω να φτύνουν κατάμουτρα τον Ήλιο και την θάλασσα. Ρε παιδιά, στο πιάτο σας η ενέργεια! Γιατί σκοτώνεστε για τα ορυκτά; Γιατί σκαλίζετε το σωματάκι της όμορφης Γης; Ρε παιδιά, πως θα γίνει να ξυπνήσετε; Δεν ζείτε για πάντα, αλλά δώστε την ευκαιρία στους επόμενους που θα έρθουν να ζήσουν κάτι όμορφο! Βρε ημερολόγιο, πες τους και εσύ κάτι, κάνε κάτι! 

  Έχω κουραστεί να τους βλέπω να σκοτώνονται για τις θρησκείες! Πιστεύουν στους Θεούς τους, αλλά δεν έχουν τον Θεό τους! Πως γίνεται αυτό μου λες; Σκοτώνονται για να αποδείξουν ποιανού ο Θεός είναι καλύτερος! Αντί να "σκοτωθούν" ώστε να γίνουν οι ίδιοι καλύτεροι άνθρωποι. Τίποτα συνταρακτικό σου λέω, καμία αλλαγή προς το καλύτερο! Σκοτώνονται για το χρώμα τους! Λες και διάλεξαν αν θα γεννηθούν όπως γεννήθηκαν! Αδύναμοι σου λέω! Είναι ικανοί να σκοτώσουν γι' αυτό που διάλεξαν, αλλά και γι' αυτό που δεν διάλεξαν να είναι! Που να τα γράψω αυτά στην εργασία μου, μου λες; Θα με πάρουν με τις πέτρες! 

  Έχω κουραστεί να τους βλέπω να διαλύουν το σπίτι τους, κάθε μέρα! Και να σου πω το μεγαλύτερο αστείο; Στέλνουν ρομποτάκια σε άλλους πλανήτες για να δούν αν μπορούν να ζήσουν κι εκεί! Χαμογελάει η Γη και συνοφρυώνεται ο Άρης! Και ψάχνουν για εξωγήινη ζωή στο διάστημα οι χαζοί! Αχ και να ήξεραν...

  Κουράστηκα βρε αγαπητό μου ημερολόγιο, αλλά τι να κάνω. Θα βάλουν άλλον στην θέση μου να παρατηρεί αυτόν τον όμορφο πλανήτη, με την ανθρώπινη κατάρα. Ελπίζω να μην είναι αργά και να αλλάξουν ρότα, τόσες χιλιάδες χρόνια τα ίδια κάνουν δεν βαρεθήκανε; 

  Πάω να τελειώσω την εργασία μου σιγά σιγά, θα σε αφήσω. Καλό σου βράδυ.

Αν με ακούτε εκεί κάτω στην Γη, να αγκαλιάσετε το σπίτι σας και να αφήσετε τον Άρη ήσυχο. Το ακούτε; 



9η Σεπτεμβρίου 2021 (σε γήινα χρόνια)

Ένας τυχαίος εξωγήινος




Συγγραφέας/Αρθρογράφος

Υδρογόνο

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΟΝΑΧΙΚΟΣ ΛΥΚΟΣ

ΕΝ ΤΗ ΠΡΟΑΙΡΕΣΕΙ Η ΜΟΧΘΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΙΚΕΙΝ

ΜΙΑ ΩΔΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ